Statistika u poslovanju

Edukacija Statistika u poslovanju je namijenjena poslovnim analitičarima, managerima, marketinškim stručnjacima i svima koji žele razumjeti osnove statistike i njezinu primjenu u poslovanju. Kroz 16 sati intenzivnog učenja, polaznici će se upoznati s osnovnim statističkim pojmovima i mjerama, analizom distribucija, primjenom regresijske analize i prognoziranja u poslovnom kontekstu. Ključna vještina koju će polaznici steći je interpretacija rezultata statističkih testova i donošenje odluka na temelju istih.


Sadržaj edukacije

  • osnovni statistički pojmovi i mjerne skale
  • mjere središnje tendencije i mjere disperzije
  • uvod u inferencijalnu statistiku: populacija, uzorak, distribucije

  • testovi za usporedbu srednjih vrijednosti: t-test, ANOVA
  • testiranje povezanosti: korelacija, regresijska analiza
  • testiranje razlika: chi-kvadrat test, Mann-Whitney U test

  • osnove regresijske analize: linearna regresija, višestruka regresija
  • interpretacija koeficijenata i evaluacija modela
  • primjena regresijske analize u poslovnim scenarijima

  • uvod u statističke softvere: R, SPSS, SAS
  • učitavanje, obrada i analiza podataka
  • vizualizacija statističkih rezultata

  • interpretacija rezultata statističkih testova i analiza
  • donošenje poslovnih odluka na temelju statističkih rezultata
  • praktične primjene i studije slučaja

Ciljevi:

  • Steći temeljito razumijevanje osnova deskriptivne i inferencijalne statistike
  • Naučiti primjenjivati statističke testove i regresijsku analizu u poslovnom kontekstu
  • Razviti vještine upotrebe statističkog softvera za obradu i analizu podataka
  • Osposobiti se za interpretaciju statističkih rezultata i njihovu primjenu u donošenju poslovnih odluka

Cijena:

na upit

Trajanje:

16 sati