MS Office napredni

Edukacija je namijenjena svima koji već koriste osnovne značajke alata Microsoft Office 365 i žele poboljšati svoje poslovne procese korištenjem naprednih značajki. Tijekom ove 16-satne radionice, naši iskusni edukatori će vam pomoći da iskoristite puni potencijal alata kao što su PowerPoint, Outlook, Forms, Teams, SharePoint i OneDrive. Naši edukatori će vas uvesti u napredne značajke programa Word koji će vam pomoći da kreirate složene dokumente brže i lakše, kao što su obrasci, tablice sadržaja, stilske predloške i automatske popise. Uz napredne značajke PowerPointa, naučit ćete kako stvoriti vizualno privlačne prezentacije s animacijama, multimedijom i interaktivnim elementima koji će impresionirati vaše klijente i suradnike. Uz napredne značajke programa Outlook, naučit ćete kako da organizirate vaš raspored sastanaka i kako da upravljate vašom e-poštom na učinkovitiji način. Analiza podataka iz anketa i upravljanje sadržajem je jednostavnije nego ikada uz napredne značajke programa Forms i SharePoint. Uz timski alat Teams, naučit ćete kako da učinkovitije komunicirate s vašim kolegama i kako da radite na zajedničkim projektima. Također ćete naučiti kako da koristite OneDrive za pohranu i dijeljenje dokumenata u oblaku. Naši edukatori su stručnjaci u području korištenja alata Microsoft Office 365 i vodit će vas kroz korake potrebne da biste se osjećali samopouzdano i produktivno koristeći njihove napredne značajke. Edukacija se održava u dinamičnom i interaktivnom okruženju koje vam omogućuje da postavljate pitanja i razmjenjujete iskustva s drugim polaznicima. Nakon završetka ove edukacije, bit ćete u mogućnosti da učinkovitije radite u programima Microsoft Office 365 i unaprijedite svoje poslovne procese. Ova edukacija je odlična prilika za sve koji žele unaprijediti svoje vještine u korištenju alata Microsoft Office 365, bez obzira na razinu prethodnog iskustva. Pridružite nam se na ovoj edukaciji.


Sadržaj edukacije

  • Korištenje bibliografskih podataka i kreiranje bibliografija
  • Korištenje prečaca za brže korištenje Word-a
  • Korištenje makronaredbi za automatizaciju radnji

  • Kreiranje animacija i prijelaza
  • Korištenje multimedijskih datoteka za poboljšanje prezentacije
  • Kreiranje interaktivnih prezentacija

  • Korištenje pravila i filtra kako bi se upravljalo e-poštom
  • Kreiranje kalendara i rasporeda sastanaka
  • Korištenje dijeljenih mapa i resursa

  • Kreiranje složenih formulara i anketnih pitanja
  • Analiza podataka iz anketa
  • Integracija formulara s drugim alatima u Office 365

Ciljevi:

  • Upoznavanje s dodatnim mogućnostima Microsoft 365 alata
  • Upoznavanje s naprednim funkcionalnostima i integracijama aplikacija
    • Microsoft Word
    • Microsoft Teams
    • Microsoft PowerPoint
    • Microsoft Forms

Cijena:

na upit

Trajanje:

16 Sati